torsdag 4 augusti 2011

Sorry för dålig uppdatering...

... men det är ju semester och så.

3 kommentarer:

  1. Hej på dej.
    Tänkte just på att jag oftast startar min dagliga bloggrunda med din blogg. Så klart för att jag uppskattar dina inlägg och tycker du är cool, men även för att vi läser nästan exakt samma bloggar. Alltså kan jag bara klicka lite fram och tillbaka in din periferi, och poff så har jag hunnit varvet runt på bloggrundan. Nu undrar jag så varför Fredrik Backmans blogg saknas. Tipsar om hans inlägg om för-ätar burgare. Har du läst den? Kul och fyndig så man trillar av stolen av fniss.
    Skulle så klart minska varvtiden på min runda också!
    Hejrå

    SvaraRadera
  2. Hej, men du vad snälla saker du skriver! Jag blir alldeles generad.

    Tack för tipset om Fredrik B. Jag har bara trillat över honom när han blivit länkad då och då (som inlägget om fartdåren som alla pratade om), men jag har aldrig följt honom. Kanske ska börja nu?

    SvaraRadera
  3. Vet du något annat skoj då? Ja, skoj och skoj...
    Jag har bott i USA i 20 år och skulle till Alingsås på min farfars begravning för några år sedan. Jag googlade något om Lilla Torg eller någon staty i staden och hamnade på din blogg eftersom du hade varit där på sightseeing.
    Har läst din blogg sedan den dagen.
    Var inte generad över bra kritik. Du är bra på att skriva.

    SvaraRadera