tisdag 23 augusti 2011

Som ett gammalt disco, på ett bra sätt.

Joggade i dag också. Det är två gånger på tre dagar, det. Tidigare hade jag målbilden 5 kilometer på under 25 minuter, men nu tror jag att jag vågar sikta högre.

Ny målbild.

Närå, men en grej som hände när jag var ute och sprang var att jag mötte en kille/man som luktade så gott. "Men gud, det är ju Fahrenheit!" for genom skallen på mig och nu undrar jag när den gamla doftdängan ska bli à la mode igen. Väldigt underskattad lukt.

4 kommentarer:

  1. Farenheit känns lite högstadium???

    SvaraRadera
  2. Fahrenheit! Säg en kille som man inte var kär i som hade dränkt sig i denna doft. Jag droppade t.om några droppar på min tonårskudde bara för att få kunna drömma om Fredrik, Peter, Robert, Magnus och allt vad de nu hette...

    SvaraRadera
  3. Olga - ja, precis!

    Candy - mums alltså. Det ligger så mycket åtrå, ångest och rökmaskin bakom de där toppnoterna.

    SvaraRadera
  4. Såg rubriken sedan och kände mig korkad! :D

    SvaraRadera