onsdag 24 augusti 2011

Post post gäster.

Jag är lite missnöjd över att det regnar. Hade tänkt optimera näst sista veckan som föräldraledig genom att hitta på urmycket grejer med Bosseriet. Planen för i dag var att gå och titta på djuren i Slottsskogen (hon har aldrig gjort det) samt att gå ner på stan och köpa någon slags duschcreme på Bodyshop. För er som inte har bebis kanske det här låter som en skral plan för en heldag, men believe me det hade varit fullt tillräckligt.

Hur som så är jag desto mer nöjd med en annan sak. Våra inneboende under Way Out West! Jag vet att jag redan tilldelat dem högsta betyg en gång, men nu måste jag få lov att utbrista ett nytt HURRA. För kolla här:

Häromdagen fick vi det här superfina kortet från Love och Jane. De tackade framför allt för "de fantastiska frukostarna" vilket gjorde mig extra mallig.

Inflik: måltider jag tycker mest om att bjuda gäster på:

1. Frukost/brunch.
2. Middag.
3. Drink.



Och så i dag fick vi ett superfint brev från Daniel. Han skrev att jag och Nils alltid är välkomna att bo över hos honom + sambo i Stockholm och så massa fina grejer som gjorde mig glad.

Sammanfattning: älskar post. Älskar att ha gäster. Älskar gäster som skickar post.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar