lördag 20 augusti 2011

Nä, vi ska inte flytta till Stockholm, tyckte bara annonsen var "festlig"

Oh, lordi, jag vet inte om det är vindruvorna på toaletten (eeew, btw?) eller hur de beskriver "accepterat pris" som gör mig mest förbannad.

"Den här bostaden marknadsförs med "Accepterat pris". Det innebär att priset ligger på en nivå som säljaren är villig att acceptera som slutpris. Om flera bud finns kan dock budgivning förekomma och priset bli högre."

Man ba: "jahaaa...?". Ska inte ett utgångspris alltid vara ett pris som säljaren är villig att acceptera? What's the deelio? Jävla bransch det där.

Plus: vad vill de med all frukt?

5 kommentarer:

  1. limefrukter ramlar ner från himlen i garderoben medans jag äter en stekt banan direkt från bastuaggretatet....MMMM MMM MMMM...ehhhhhh!?

    SvaraRadera
  2. Haha lade upp den på fb igår. Så sjuk. Någon har lagt rabarber på sängen!

    SvaraRadera
  3. Haha årets annons alla kategorier! Gapskrattade när jag såg bilderna...skulle aldrig köpa skiten pga den skitnödiga fruktomanen som stajlat spektaklet.

    SvaraRadera
  4. de vill påvisa att de nuvarande lägenhetsinnehavarna är EXTREMT HÄLSOSAMMA. typ.

    SvaraRadera
  5. Jag kan inte sluta fundera på hur den här mäklaren funkar. Har han/hon bott under en sten senaste decenniet? Vet han/hon inte att sådant här är precis vad folk hånar när det kommer till mäkleri?

    Eller är det ett smart grepp just för att få spridning på annonsen på Facebook?

    SvaraRadera