lördag 6 augusti 2011

Men Paris vad fint!

Status: i Paris.
Varför: eftersom Nils fyller 30 på måndag.

Åh, det är så bra hittills. Hotellet ligger i Marais och jag tror (efter att ha läst Niotillfem och Elsa Billgren osv) att det är det bästa kvarteret för oss. Utmanade även mina rädslor och bad om att få byta rum. Trodde att jag bokat med balkong, men tydligen är det terrass som är en riktig balkong häromkring. Fick byta, i alla fall, och känner mig modig.

Nils är superglad och visste ingenting (tror jag). Nu ska vi ut och leta upp god mat. Fransk mat! (Desolé je suis american, please cook my steak again.)

Återkommer förhoppningsvis med fina bilder osv. Tjoho! Glad nu!

3 kommentarer:

  1. Åh vad fint gumman! Ha en underbar semester!

    Kram kusse

    PS; Du har varit där förut har jag för mig?

    SvaraRadera
  2. Åh, Paris! Så. Jädra. Härlig. Ha det ljuvligt min sköna!

    SvaraRadera
  3. Kusse - japp, vi var där 2006. Det är så bra, för eftersom vi varit där en gång har vi gjort "allt" man måste göra. Så nu kan vi bara njuta och vina och ha det gött.

    Jenny - det ÄR ljuvligt!

    SvaraRadera