onsdag 3 augusti 2011

Heja mänskligheten, nu kan det bara gå uppåt!

Hej, jag är i Halmstad och jag var visst lite trött och sugen på sådan där tjötig eeegentid, för när jag kom fram så sov jag först i några timmar och sedan badade jag badkar med mig själv och en tidning (säger inte vilken, det är för pinigt, okej det var Mama, men det var bara för att jag ville läsa Underbaraclaraintervjun) i en timme.

Allafall, jag vill berätta vad jag och Liselott hittade på Zara i Göteborg i går.

Parfymer för bebisar och barn!

Är det inte sjukt? Det värsta: jag testade en och den luktade (ja, den doftade inte, den luktade) verkligen som en väldigt sur version av gubbig Old Spice. Så himla konstig idé och konstig sak att jag även i dag inte kan låta bli att känna mig som vore jag i Truman Show.

Men... som tur var fanns det i alla fall en för pojk- och en för flickbebisar. Tjoho!

2 kommentarer: