onsdag 10 augusti 2011

Från andra sidan kontinenten-post

Men hur glad blir man inte när man kommer hem från Paris bara för att upptäcka att man fått äkta post i lådan? SUPERGLAD ju.

Det är mina (eller ja, våra) fina Los Angeles-vänner Calle och Nicole som släppt till på grymmaste fördelsdagshälsningen: dachshund mania i form av kort och långt fint brev och servetter som nog borde få sitta på väggen hellre än att slabbas ned vid middagsbordet.

De skickade brevet i maj, då jag fyllde år, men det kom fram först nu pga av adressbyte och kanske jordens långsammaste postgång. De måste tycka att jag är inte så lite arrogant som inte tackat för det än. Nu har jag det i alla fall och jag blev så himla glad.

Calle och Nicole var med på vårt bröllop (står längst till höger på bilden) i Vegas och Calle var best man. De lät oss bo hos dem i LA både före och efter smekmånaden och körde oss till Las Vegas när det var dags för bröllop. Så himla fina och omtänksamma och de fick en dotter bara några veckor efter att Bossa sprutade ut. Tyvärr har vi inte träffat underverket än, men nästa sommar verkar det bli av. Till dess roar jag mig med att titta på min favoritfilm av Jade. Hon gillar sin stek, hon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar