tisdag 26 juli 2011

Varför finns det inga kvoter? För idioter.

Jag läser det här.

Och.

...

Blir liksom

så trött



världen

...

och arg. Såklart.

Vad är det för NÖTTER? Vad är det för FEL?

Jag känner mig manad att skriva något smart om de som röstade in SD i riksdagen och om den här specifika deluxenötens logik, men... jag är lite målllös. Känner jag.

...

Vi tar tre bra grejer i stället.

TRE FINA MED I DAG:

1. När jag skriver det här hör jag hur Bossa och Nils tramsar i badkaret and it warms my heart.

2. I kväll, efter att Bossa somnat, ska jag och Nils smita ut och gå på Harry Potter-bio. (Bästa Tant Johanna sitter barnvakt.)

3. Jag åt en väldigt god äggröra med tabasco på nyss. Väldigt god.

3 kommentarer:

  1. Alltså, ja. Jävla puckon det finns!


    Det andra lät sjukt fint.

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte ens bli arg längre. Det är liksom bara så overkligt att man ens kan tänka/säga så här. HELT overkligt.

    SvaraRadera
  3. Pop my heart - vilka fina bloggar du har!

    Jenny - det är så dumt. Dum-di-dum-dumt. Det är bortom "tänka så kort näsan räcker"-dumt.

    SvaraRadera