måndag 18 juli 2011

That's a first

Hej! Jag är hemma i Göteborg och sjuk. Bli alltid sjuk efter festival, minns jag nu. Men eftersom jag är gammal och vis vid det här laget, samt bodde i husvagn och inte i tält, borde jag väl fått slippa?

Jaja, jag sov i alla fall 14 timmar i natt, vilket är vad jag sover på cirka tre nätter i vanliga fall, så det kanske hjälpte. Nu är Nils ute och går med Bossa så att jag får svettas och snora i fred.

Om jag får önska mig något just nu så önskar jag att jag kan vila bort det värsta till i kväll, då min kusin + familj kommer för att bo hos oss ett par dagar. Plus att jag är pigg nog för att hänga med dem till Liseberg i morgon.

Återkommer med en best of Hultan.

Ps: på bilden ser ni vad som hände med vår (eller ja, Stefans) stackars bil på vägen hem. När jag tänker efter så kanske vårt ofrivilliga häng i det kyliga regnet vid vägkanten någonstans i Marks kommun bidrog till förkylningen. Eller så var det de där tusen ölen och ciggen och festivalandet. Just det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar