tisdag 5 juli 2011

Smells like teen rabbit

Just det, en revolutionerande sak hände på Stena Line-färjan i lördags. Jag hittade en parfym som jag älskar to bits! Händer aldrig egentligen. Enda fume-fumen jag verkligen tyckt om förut är Clean (den vanligaste) men jag tröttnade på den. Plus att det blev som att parfymen bar mig och inte tvärtom. Som Tim Gunn skulle ha sagt.

Okej, det är klart att jag kan komma att tröttna på den här också. Men just nu: älskar.

Ps: enligt internetz luktar den pudrigt, talkigt och fräscht och innehåller apelsin, rosépeppar, iris, mysk och en del andra blommor.

2 kommentarer:

  1. Jag har använt La Prairies bodysplash de senaste fem åren och har vuxit ihop med den. Kan inte tänka mig att använda nåt annat.
    *stenkonservativsurtant*

    SvaraRadera
  2. Men det är ju superbra! Signaturdoft, liksom.

    SvaraRadera