lördag 2 juli 2011

På insidan mår jag som ett danskt vitt bröd som är sådär segt och fluffigt, ni vet. #mackor till middag i en vecka

I dag kände jag mig som världens renaste och fräschaste kropp när jag inte beställde öl till lunchen. Som bestod av bacon, ägg och pommes frites.

Jag har nog gått upp tio kilo Tuborg den här veckan.

Men jag har cyklat bort minst tio kilo också, så det går på ett ut.

Första familjesemestern var helt amazeballs. Ska berätta i ett inlägg med bilder snart. (Ska fatta mig kort och inte tråka ut någon, lovar.) Men, verkligen, amazeballs. Bossa är bäst och campa är fest.

3 kommentarer:

  1. vi körde roadtrip och campade loss med little ebb förra året när jag var gravid. det var så himla fint faktiskt, över all förväntan.
    kul du är tillbaka + ser fram emot bilder! Hejhej

    SvaraRadera
  2. jag vet att du ljuger. beratta hur svettigt det var, att det var motvind hela tiden, att olen inte kunde hallas kalla, osv.

    SvaraRadera
  3. Jennie - roadtrip är den bästa formen av resa, egentligen. Det är det enda som får mig lite sugen på att en dag skaffa bil: att kunna åka på roadtrips.

    Calle - nähädu! Det var så himla bra. Fast okej, motvinden får du. Den var inte rolig.

    SvaraRadera