torsdag 7 juli 2011

My work is done

Men kolla mig då! Svänger ihop en linguini med körsbärstomat- och persiljesås med chili och parmesan och en citron/vitlöks/vinäger/peppar/basilika-marinerad helstekt fläskfilé ba. Helt för mig själv! (Nils cyklar, Bossa sover.)

HERREGUD! MEDAN JAG SKRIVER DET HÄR SER JAG ATT DET GÅR EN "BAKOM KULISSERNA PÅ HARRY POTTER"-TJOFRÄS PÅ FEMMAN PRECIS NU.

*tar ett djupt andetag och begrundar att jag ska få äta det här och titta på det där*

*är så himla lycklig*

4 kommentarer:

  1. Åh vad du svänger ihop fina maträtter hela tiden!! Längtar efter att träffa er snart (inte för maten utan för sällskapet)!

    Kram kusse

    SvaraRadera
  2. Olga - jepp!

    Johanna - åh, jag längtar också. Och ni ska få så himla god mat, lovar.

    Cinderalley - me too. Fast jag är så rädd för ordet vardagslyx. *ängslig*

    SvaraRadera