lördag 30 juli 2011

Det som är så roligt med lampor är att de tänds och släcks och att de finns i alla rum, tror jag.




I dag fyller den lampälskande skitbiten här tio månader. Jag frågade i går om vi kunde fira genom att vara uppe extra sent och gå på L'Assassino så att jag kunde få uppträda med Slynkören som körde ett - vad jag förstår - legendariskt gig där i går kväll.

Men nä. I går passade det att somna tio över sju. Och sedan sova i ett sträck till halv sju. Bra det också, såklart.

Själv somnade jag före tio och känner mig... håll i er... utvilad! Det ska jag dra nytta av genom att INTE gå och lägga mig när Bossa ska sova förmiddag (FEZZT) utan i stället sitta uppe och dricka kaffe, kolla morgon-tv och spela dataspel. Mmm, livet, nu kommer du tillbaka till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar