tisdag 12 juli 2011

Alltså reklamen med bjällror. Det finns egentligen så mycket att säga om den, men jag hugger ju av mig huvudet om jag tänker för mycket på det.


Ibland, när jag försöker vara en duktig bloggerska, skriver jag upp saker som kan bli ett blogginlägg i framtiden i ett worddokument. Så att I don't run dry osv.

Nu när jag känner mig lite törr så tittade jag i det och tänkte att det här får stå för sig själv. Behöver/orkar inte utveckla.

Ps: bilden blir större om man klickarpåren.

4 kommentarer:

  1. "Product activation failed" :)

    Jag tycker för övrigt att Siba-reklamen bör vara med på listan.

    SvaraRadera
  2. Hehe, ooops. *fulwindows*

    SvaraRadera
  3. Själv hatar jag den där (det är för någon "kvinnoprodukt" låter oss storyn inte för en sekund glömma) "ba-doo-ba-ba-daa-baa ba-baa-baa" sjunget av extremt käck kvinnoröst.

    SvaraRadera
  4. haha, i feel ya sistah! hatar samtliga innerligt.

    SvaraRadera