fredag 3 juni 2011

We can be heroes

Mn neje! Jag tog med mig dattan till Berlin för att kunna reseblogga sa där flott som storbloggarna och skriva "Berlin dag 1" och visa bilder pa saker vi gjort, ätit, druckit osv. Och sa funkar inte dattan. Den ba "one of your disks needs to be checked for consistency". NILS, vad ska jag GÖRA?

Menmen, just nu star jag vid hostel-ets (minneskortsläsar-lösa) datta i korridoren. Det luktar svagt av bajs, men det speglar inte det allmäna tillstandet. Det är inte bajs, utan bra. Nu ska vi äta frukost i Prenz och sedan kolla pa konst i Kreuz och däremellan hoppas jag kunna be en frisör sätta saxen i mitt barr.

4 kommentarer:

  1. Mellan Mitte och Kreuzberg, typ. Eller kanske västra Kreuz. Det är ett helt okej läge pa ett helt okej hostel, hur som.

    SvaraRadera
  2. Mysigt!! Berlin är ärligt. :)

    SvaraRadera