måndag 20 juni 2011

Moviestar

Jag älskar att formgivarchefen på mitt jobb gör sådana här saker.

6 kommentarer:

  1. Han verkar inte bara vara formgivare - han är ju en klockren copy också!!!
    Den här filmen vill jag se!

    SvaraRadera
  2. Men Gud vad roligt! Och jag gissar att formgivarchefen hade lika kul när han gjorde den som du hade när du fick den:-)

    SvaraRadera
  3. Jag hade nog kört utan punkter efter meningarna där uppe dock. Något av en miss av formchefen?

    SvaraRadera
  4. Hon ser mean ut alltså! Don´t ya mess with that baby

    SvaraRadera
  5. Körven - jag med!

    Jenny - hoppas det! Han ska fixa en högupplöst också, så att jag kan skriva ut. Så himla snäll.

    Otto - nä, borde man köra utan punkter? Jag hade inte gjort det.

    DJ - hon är fierce.

    SvaraRadera
  6. Utan punkter. Helt klart.

    SvaraRadera