lördag 11 juni 2011

Kostade sammanlagt som två paket korv

Jag och Bossa drog till Emmaus vid Backaplan tillsammans med Liselott tidigare i dag. De har utförsäljning av saker som har att göra med foto och jag hittade massa fint bös. Kolla, bara:

Väska till min kamera och fina tjocka bilder att ställa någonstans.

Fotoalbum. Varför har jag inte tänkt på att köpa det second hand, förut? Det är ju rådyrt med fotoalbum på till exempel bokhandel.

Kunde inte låta bli att köpa den här bilden. Erkänn läskig. Var ska vi ha den, Nils?

Hittade också fina skor till Bossa, men det var inte på fotoavdelningen.

2 kommentarer:

  1. Tant Johanna11 juni 2011 20:45

    Den där bilden var väldigt underlig.. blir inte klok på om hon ska vara där eller inte? Ett spöke? :)läskig va den iaf. Pussa Bossa från mig så ses vi imorn eller på mån!

    SvaraRadera
  2. Den är så himla creepy. Alltså pojkarnas ansiktsuttryck. Brr...

    SvaraRadera