måndag 20 juni 2011

Ja, vi åker på festival!

Herregud, från att ha gått från "buhuuuu, kommer aldrig att få tag på en husvagn till rimligt uthyrningspris så det blir inget Hultsfred ändå" till att Liselott hittar värsta snygga gamla husvagnsskrället för 1 700 pix och att jag hetsköper festivalpass av bara farten. OH SWEET LORD vad roligt det ska bli. Dessutom ska vi på Way Out West, så den här sommaren kan liksom inte bli annat än så himla bra. Bonusfakta: Nils fyller 30 i augusti och jag har fixat en överaskningsgrej till honom och den kommer att bli legendarisk. Hehe.

Ps: vi ska mysa massa med vår unge också, såklart.

2 kommentarer:

  1. åh va kul med festival! har själv aldrig varit på festival och nu känner man sig ju nästan för gammal. men det är man ju inte. nästa år när päronkoppen inte är i lika stort behov av mina pattar kanske.

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så sjukt kul! Hoppas jag. Har inte gjort det sedan jag var tonåring nästan. Way Out West räknas inte riktigt, tycker jag, för den är så bekväm.

    SvaraRadera