söndag 19 juni 2011

Bossa, nu något gladare

Förresten, Bossa mår bättre i dag. Febern har pendlat mellan 39 och ingenting (37,5) och hon har fått i sig följande:

* Någon deciliter mjölk.
* Ganska mycket vatten.
* En snutt banan.
* En Ellas morgonmums.
* En Nestlés "Lilla laxgrytan".
* En Nestlés kyckling- och rotfrukter-tjofräs.

Nu söver hon. Något oroligt (två vakningar hittills), men ändå. Jag ska försöka googla upp en bra husvagnsuthyrare. Har jag sagt att vi ska åka på Hultsfredsfestival i år? Det ska vi i alla fall och jag tänker inte tälta, det kan jag säga.

2 kommentarer:

  1. hultsfred? dog precis lite av avundsjuka här hemma. Skönt att bossa är bättre!

    SvaraRadera
  2. Jag vet!!! I dag fick min bästis Liselott fatt på en billig husvagn till oss och för två minuter sedan köpte jag biljetter. ÄR SÅ HIMLA PEPPAD! Tänk att Suede kommer och spelar sina tidigaste skivor. Och Morrisey. Och Bob Hund. Och The Drums. Och MASSA annat gött. Hiiiihiiii!

    SvaraRadera