onsdag 25 maj 2011

Wish list

Jag ska starta en blogg som heter "medan du sov" och den ska handla om allt jag gör när Bossa är nere för räkning under dagen.

Nä, det ska jag inte. Jag skrev bara så för att illustrera så sjukt effektiv jag kan vara när hon somnat för en tupplur.

Nu har jag varit duktig och fixat med jobb, tvätt och diverse och tänkte ta tillfället i akt att påminna bloggen om att jag fyller år om fem dagar. Och eftersom jag var gravt gravid förra året, då jag fyllde jämnt, är det den här fölsedagen som räknas.

Här är min önskelista:

Vad som helst för håret från Aussie Hair.

Vad som helst för fötterna från Body Shops fotavdelning.

Vad som helst från Molton Brown som doftar coco de mer.

Fina kaffemuggar. Som till exempel muminmuggarna.

Nya converse i bra färg. Som gult.

Det här sjukt snygga fotot att hänga på väggen. Och kanske något annat från den här fotografen.

En ny cykel. Fast den behöver inte vara crazybananas som den på bilden. Det som måste finnas på den, däremot, är: pakethållare, stöd, fotbroms, ringklocka, stänkskydd och minst tre men max fem växlar. Sedan får den gärna vara söt.

Minilack från Mavala i roliga färger. Obs: ej med glitter i.

Prenumeration på Filter.

3 kommentarer:

  1. OMG vilken bra önskelista! Allt som man vill ha ju. Hoppas du får RUBBET för det förtjänar du.

    SvaraRadera
  2. OBS! Det är även morsdag på söndag. OBS! (asså morsdag?!!!)

    SvaraRadera
  3. Karin - jättetack för tipset om fotografen. Hon tar så_himla_fina bilder ju. Vill titta på alla, hela tiden.

    Körven - jamen HERREGUD, vi ska ju bli firade på mors dag! Haha, hur stört och stort är inte det?

    SvaraRadera