onsdag 25 maj 2011

Summer times and the living is breezy

Två saker angående stundande sommarlov:

Vi har beställt en sådan här. Hej familjecykelsemester i Danmark! Just me, Nils and Bossebo on the road. Älskar ju dessutom Danmark, så längtet är stort.

Jag och Nils ska åka till Hultsfredsfestivalen. Haha, bara en sådan grej! Att jag skrev "Hultsfredsfestivalen" och inte "Hultan" eller bara "Hultsfred". Herregud vad roligt och konstigt det ska bli. Tror att vi ska hyra husvagn till och med. Extrabonus: tror att vi får med oss Gabriella och Michael. Det var deras idé från början, even. Satan vad roligt det skulle vara.

5 kommentarer:

  1. Med baby? Ska ni bo tält? Mer info tack!!!

    Mvh
    festivalfan

    SvaraRadera
  2. Nää, baby får hänga med mormor och morfar. Och mest troligt bor vi i husvagn. Jag är också ett festival-fan, men tanken på att tälta får mig att vilja röka crack.

    SvaraRadera
  3. Haha ja jag vet. Jag bodde i stuga senast - så DJÄVLA värt!!!!!! Alla ba "var det tråkigt?" Ja ba "min bästa festival hittills!!!!"

    Mvh 47 @ heart

    SvaraRadera
  4. Tänkte kanske ta med baby på festival i stuga nästa sommar om pappan vill det hihi

    SvaraRadera
  5. Klart ni ska på festival! Jag längtar också efter att ta med den lille på festligheter. Känns dock lättare när hon inte ska sova hela tiden. När hon börjar vara vaken hela dagarna (när händer det? när hon är cirka två? har ingen aning...) blir det lättare tror jag.

    SvaraRadera