söndag 8 maj 2011

Söndagen i bilder

06:20 - Bossa väckte mig och efter en morgonflaska gjorde vi pannkakor.

Bossa lekte med pappersåtervinningen medan jag åt upp pannkakorna.

Och med locket till termosen.

Försökte krypa lite också.

Och gjorde några närmanden på soffan.

11:00 - Efter en förmiddagslur på cirka en och en halv timme var det dags för lunch. Sjötunga med potatis.

11:30: Farsan kom upp!

12:00 - Jag och Nils käkade gårdagens frikadeller till lunch.

Bossa iakttog och åt majskrokar.

13:30 - Sedan drog vi till Liseberg och träffade Joakim.

Några av oss tog en öl och en fick en flaska mjölk.

Det var trädgårdsmässa samt galet fint väder, så Liseberg var smockfullt.

17:00 - På hemvägen stannade vi till här och köpte finkaffe till mig.

Och här för att köpa pizza.

De har take away-menyn på tändsticksaskar.

17:45 - Jag jobbade en stund medan Nils matade Bossa med gröt.

Efter gröten tyckte Nils att Bossa kunde få lufta sig lite. Då passade hon på att kissa på sin far. HYSTERISKT ROLIGT var det.

18:30 - Sedan badade jag med Bossografen.

19:00 - Efter det var det dags för pyjamas och sedan tog jag nattningen. Mysigt när hon slukar välling som om det inte fanns någon morgondag och sedan snackar en stund med sin fot innan hon somnar.

Nu ska jag jobba lite mer och sedan hoppas jag att Nils orkar titta på ett avsnitt eller två av Six Feet Under. Vi ser om samtliga avsnitt från bärjan och är just nu på säsong fyra. Herregud så bra det är. Världens bästa tv-serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar