onsdag 11 maj 2011

Lever i nuet

Plötsligt händer det osv. I natt sov jag i ett sträck, från cirka 23:30 tills solen gick upp. Jag tror att det är första gången sedan Bossa kom. Även om jag inte sovit i samma rum som henne har jag liksom vaknat en massa av pur orostankar som "VAR ÄR MIN BEBIS!" eller "HERREGUD LEVER HON!" eller liknande. Men i natt: sov som en hellifant med bedövningspil i stjärten.

Bonusinfo: Bossa sov tydligen (hon sov i rummet bredvid, med Nils) också hela natten. Från 20 till 07. SNÄLLALÅTDETFORTGÅ!!!

Några siffror på det:

Antal minuter för att få Bossa att lugna ner sig och somna nu på förmiddagen:

30.

Antal minuter för att blaska av morsan till Bossa, sätta på henne deodorant samt smink:

13.

Antal minuter för att skriva det här inlägget:

4.

Antal minuter kvar på Bossas sovstund:

60 (hoppas).

Nu blirekaffe och jobb och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar