onsdag 18 maj 2011

Hon har varit pretty annoyed hela kvällen. Kan det vara fler tänder eller är hon bara sur?

I dag träffade jag Emma och hennes bebbla Doris och fick mig en dos perspektiv. Jag tycker väldigt lätt synd om mig själv när Nils åker utsocknes och jobbar (Malmö i dag) och kommer hem efter Bossas lägg-tid. Emma berättade nämligen om sin syster som också har en bebis och en man. Den mannen jobbar som fiskare och har precis stuckit ut på jobbtur och kommer hem efter midsommar. Jag hade kanske dött?

Förresten: buhu, men det tog så lång tid att natta Bossa i dag att jag allvarligt funderade på om hon verkligen måste sova varje natt. Men nu söver hon i alla fall. Och jag ska 1. koka hennes flaskor, 2. plocka undan leksaker, 3. ta ett glas vin och 4. måla naglarna inklusive tånaglarna. *girl'z gone wildz*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar