måndag 9 maj 2011

Bra och anus

På down-sidan just nu:

* Precis när jag tror att jag fått in världens finaste "sova 1,5 timme på för- och 1,5 timme på eftermiddagen"-rutin på Bossa så bestämmer hon sig för att vilja sova så här mycket under dagen: 0 timmar.
* I stället för att få kanske fem texter skrivna under Bossas tupplurer har jag fått så här många texter skrivna i dag: 0 stycken.
* Ovanstående leder till att jag kommer att närvara så här mycket vid kvällens rep med Slynkören: inte alls.

På up-sidan:
* Nu somnade hon i alla fall till sist.
* Under promenaden som gjorde att hon somnade fick jag det här mellanmålet inhandlat:

Det till höger är en (ganska smält) sådan där socker- och fettfri glass från seven eleven. Som ni förstår så blir man smalare och smalare för varje liten enhet av det här mellanmålet man sväljer.

Nu: jobba lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar