fredag 20 maj 2011

ADHD och AIDS?

Har jag berättat om min otippade youtubesuccé? Så här: jag var på Liseberg med några kollegor för ett par år sedan och vi åkte Lisebergsbanan. Jag satt bredvid Jessica och Anders filmade, varpå jag såklart fånade mig. Är ju en så himla SPEXIG tjej. Sedan la jag upp den på Youtube, eftersom jag på den tiden trodde att jag skulle orka ansa och vårda en Youtubekanal (det har jag inte gjort). Nu, ett par tusen views senare, undrar vi (jag och Jessica) mest varför så många har gått in och tittat på filmen. Det är ju inget superspeciellt med den?

Fast i dag undrar jag en annan sak. VEM är det som har skrivit den nyaste kommentaren? Så himla särskild i sitt tilltal, ju!

http://www.youtube.com/watch?v=0gGBR00p5Uo.

3 kommentarer:

  1. Vi får väl innerligt hoppas att han inte är läkare! Eller lärare... =) ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Oj! Det var värst

    SvaraRadera
  3. Nina - haha, ja. Detsamma!

    DJ - så himla sur, han.

    SvaraRadera