lördag 2 april 2011

Förra gången jag köpte jeans? 2003?

Jag har fattat ett beslut: när jag känner att jag hittat tillbaka till en kropp jag trivs riktigt bra i ska jag köpa sådana där Levis Curve ID-jeans.

Ja, jag går lätt på hajpade saker av olika slag.

Men de kan väl inte säga att de skapat världens bästa jeanspassform utan att ha någon täckning för det?

Fast, hmm... Lite skeptisk blir jag när jag läser att "Levi's has unlocked the secret to finding the perfect jeans fit for women. It's about shape not size" och så finns jeansen i fyra olika shapes. För att kvinnor kommer i fyra olika former? Jaja.

3 kommentarer:

  1. Jag var helt peppad på de däringa jeansen. Eh, tyvärr verkade inte min kroppsform överenstämma med någon av de där fyra. Hon i butiken ba asså de passar ju inte alla plus himlande ögon.

    Nämen då köper jag väl inget i din himla jeansbutik och går och köper en klänning istället.

    Mvh lättstött tjej_80

    SvaraRadera
  2. Mig passade dom utmärkt! Då har jag smal midja, brett arsle och stora lår. Jag tog den kurvigaste modellen och kunde ta en rätt liten storlek i mina ögon sett. Lyx! Vanliga jeans får jag ju ta storlekar som knappt existerar för att få dom över låren o rumpan.

    SvaraRadera
  3. Haren - say what? Vad är det för fel på människor? Jag hade också blivit stött. Och sur!

    J - flott! Då hoppas jag på samma giv för mig.

    SvaraRadera