onsdag 20 april 2011

Han känns så trygg och som en sådan man vill ska styra upp saker

Jag ska passa på att äta melon och kolla Biggest Loser nu när jag äntligen fått bebis att sova, men vill säga en sak först:

När som helst kommer rörläggar-Mats och fixar vår diskmaskin. Han var här i morse och tittade och visade vad han skulle göra och jag hummade som att jag förstod och sedan frågade han mig "var i lägenheten man stänger av vattnet" och då kunde jag inte spela initierad längre. Hur som så hittade han själv och sedan stack han "hem till Guldheden för att käka lunch" och sedan skulle han köpa en ny blandare till oss och komma tillbaka och fixa. Jag tycker så mycket om Mats. Hur är det nu - får man krama sin hantverkare?

2 kommentarer:

  1. Oh, höll på att glömma dagens avsnitt så tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. You're welcome! Min favorit har åkt ut redan, tyvärr. (I förrförra avsnittet.)

    SvaraRadera