fredag 1 april 2011

Den här dagen (kvällen), mmm

Kolla - Bossa dra något gammalt över sig.

Nä, förlåt.

I dag är det stora lattedagen. Förutom det så är det 1 april och det är lika bra att säga nu att ni kan lura mig vart ni vill, för jag är den mest godtrogna ni mött.

Det är också Mogwaikonsert i kväll och vet ni? Jag köpte biljett innan jag ens lyssnat på bandet och nu när jag lyssnat så känner jag som Juno i filmen Juno kände för Sonic Youth: "it's not even music, it's just... noise".

Men vet ni (igen)? Det gör inget! För livekonsert är alltid livekonsert och jag ska få hänga med Anton och Ola hela kvällen och vi kanske ska bli en smula berusade och snacka om saker som ger sköna känslor i kroppen och då spelar ingenting annat särskilt stor roll alls.

4 kommentarer:

  1. livekonsert? vad ar en livekonsert hur skiljer den sig fran en konsert?

    /jerry seinfeld

    SvaraRadera
  2. Calle - haha, you got me. *skäms*

    SvaraRadera