måndag 7 februari 2011

Ni är flera tusen ju, och jag är nervös av mig

Oj, nu vet jag inte vad som ställer till det mest i mitt huvud:

* Att så många av de nytillkomna läsarna från bloggkommentatorernalänkningen verkar ha stannat kvar. Åtminstone i en dag till.
* Att en av Biggest Loser-deltagarna (amerikanska säsong elva, den senaste) kallar donuts kärleksfullt för "doneys".

En sak är dock säker och det är att jag är lite stissig nu. Min spjutkompetens är nämligen ett överdrivet behov av att vara omtyckt av alla.

Hur som helst. Hej alla nya läsare, för snabb presentation av mig läs här. (Inte för att jag tror att någon skulle vara särskilt intresserad av mig eller så... Usch, nu fick jag ångest igen. En annan sak jag gör väldigt mycket är att oroa mig för nästan allt tills jag slår knut på mig. Och en tredje sak är att jag koketterar rätt mycket om min oro/ångest vilket skapar nya orosmoment. Och så går det runt sådär. Kul tjej!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar