lördag 5 februari 2011

Det kanske beror på att jag inte får så mycket nyhetspuls nuförtin?

Men röfven, jag fattar av kommentarerna att det där om den eventuella tvillinggraviditeten på kronsessan bara var ett sätt för EvS att få folk att fatta att hon har nytt rss-flöde på bloggen. Trodde nästan att jag trillat över något där. Nu skäms jag lite över att jag tipsade bloggkommentatorerna, som länkade till mig och allt. Sorry, visste inte att det var ett scam.

Men en grej: tänk att jag som kräktes på bevakningen av det kungliga bröllopet blev helt svettig av upphetsning över att kanske eventuellt vara en av de första som "nosade rätt på att Vickan var på tjocken". Skammen nu.

3 kommentarer:

  1. EvS gör vad som helst för att få folk att gå in på hennes blogg.
    Råkade se ett kvällsprogram, på TV, för någon vecka sedan, där avslutade Ebba med att göra reklam för sin blogg.

    SvaraRadera
  2. Maria, ta nu ett glas BiB och skäms!!!

    SvaraRadera
  3. Anonym - well, hon lyckades lura mig.

    Emil - *bibbar*

    SvaraRadera