lördag 15 januari 2011

TRE SAKER

1. Vi kollade på Winter's bone i går. Den var precis lika bra som CG Karlsson sa i gårdagens morgonsoffa (fem solar eller vad de nu delar ut i SVT). Se den för bövelen!
Tror också att den här tjejen kommer att bli nästa supernovastjärna. Läskigt bra.

2. Det är en alldeles speciell kväll i kväll, för vi ska testa att lämna Bossa hos barnvakt för första gången (förutom de gånger hon hängt med våra föräldrar). Det blir Johanna som får den äran. Bossas klart starkaste supporter so far. Jag och Nils ska gå till en nyöppnad ölstuga två kvarter bort medan Johanna passar Bossa (som förhoppningsvis bara kommer att sova). Ölstugan ligger i sexbutiken/porrbion Sex and the citys före detta lokaler.

Fråga: undrar hur ofta bartendern får höra det här per kväll: "ni har väl torkat av ordentligt här inne, antar jag höhö"?

3. Men innan jag och Nils går och tar en (två) öl ska jag ta med er på en italiensk matresa här på bloggen. Det kan jag säga.

4 kommentarer:

  1. Inte en till! Alla älskar Winter's Bone. Utom jag. Det måste vara nåt fel på mig, ärligt talat. Har inte hört nån annan som sett den och INTE höjt den till skyarna. Jag gav upp efter en halvtimme första gången, andra gången höll jag på att ge upp efter 50 minuter men tog mig igenom den. Jag tror jag måste uppsöka vård...

    SvaraRadera
  2. Äsch, vad tusan. Du kan ju bara säga att du "inte gick på hypen".

    SvaraRadera
  3. hoppas ni får det asgött ute. jag vill också dricka öl med min kille. riktig öl med massa alkohol i. jaja, till sommaren...vi har alltid försökt utnyttja all hjälp vi kan få med barnvakt. teambildat på eget håll liksom, för att orka annars. det har varit himla bra.

    SvaraRadera
  4. Jennie - snart får du riktig öl! Du är grym som orkar vara höggravid och ta hand om en liten knodd.
    Jag gillar din blogg, btw.

    SvaraRadera