onsdag 26 januari 2011

Scenen när Emma Roberts introducerar "finish with a question"-leken. Ah, älskar!

Så. Sett den! Älskade den!

Jag ger den här filmen fem kotletter av fem möjliga.

Ganska ofta när jag var med i en bokklubb fick jag höra att jag var för generös med ytterligheterna. Att jag kanske var lite för givmild med högsta eller lägsta betyg på aktuell bok. Men vafan, jag tycker att om man gillar det ska man väl våga säga det. Annars ger man ju kanske bara högsta betyg det sista man gör, typ, och det behöver ju inte vara särskilt rättvist.

2 kommentarer:

  1. Vi har ju samma filmsmak. Skulle jag gilla den?

    SvaraRadera
  2. Jag tror absolut att du skulle gillaren.

    Fast en grej... Jag tyckte faktiskt inte om Easy A. Alls. Var jag på fel humör kanske? Jag tyckte att den var så himla ... tramsig. (Hehe, "sa tant", borde jag kanske lägga till.)

    SvaraRadera