måndag 24 januari 2011

Nu måste jag testa att parallell-läsa en bok med ett program

Förresten, vet ni vad som gjorde åtta kilometer på löpbandet till en nästan skön upplevelse? Bokcirkeln i P1. Nu var det ganska länge sedan jag läste Blonde av Joyce Carol Oates (blev till och med tipsad av flera vänner om att lyssna på cirkeln då när jag var mitt uppe i den, men det blev aldrig av) (lyssnade på SR Play i dag), men det var ändå sjukt spännande att höra Jan Guillou, Carin Mannheimer och Åsa Linderborg snacka om den. Om inte annat för att höra Jan Guillou beskriva sin kuk (obs, ej effektsökeri av mig - de säger kuk i programmet) som gammal och sliten.

4 kommentarer:

  1. Alltså jag är ledsen att jag gör en sådan fuling och liksom solkar ned din kommentar men: HALLÅ DEBBIE! HUR GÖR MAN OM MAN VILL LÄSA?

    SvaraRadera
  2. Haha, det är lugnt. Och jag vet hur man gör! Mejla till debbieofsweden@gmail.com och be om lösenord.

    SvaraRadera
  3. Vilken konsumentupplysare du är! Tackar!

    SvaraRadera