måndag 17 januari 2011

Längtar efter att äta frukost på en uteservering med Nils och en bra tidning och en god kaffe. I Danmark.

Dagens hittills bästa upptäckt: att jag kan gå in och plocka ut två semesterveckor i sommar. Då kan Nils vara pappaledig och så får vi en URLÅNG sommar tillsammans hela familjen.

Dagens bästa besked: att mina föräldrar vill komma ner till Göteborg i påsk och bo med Bossa i vår lägenhet så att jag och Nils kan sticka till Köpenhamn tillsammans och sova, äta, öla etc helt för oss själva.

Fotnot: jag vet att jag tidigare nämnt att vi skulle sticka till New York över påsk. Det blir inte så av två anledningar. 1. Vi kan nog inte vara borta från Bossa så länge (och det vore tråkigt att upptäcka när man är ett dygn från henne, typ). 2. Vi ska spara pengarna till en annan grej som vi tänker göra i sommar. Berättar mer sedan, för om det av någon anledning inte blir av vill jag inte ha sagt för mycket. Hatar att jag så ofta babblar på om massa storslagna planer och så blir det inget. Trist drag hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar