måndag 24 januari 2011

Kanske börjar bli deppig, kanske sjuk, kanske går det över till i morgon

Morgonens läskigaste: att vakna och inte hitta Bossa och hinna tänka "men GUD jag har råkat LÄGGA MIG PÅ HENNE under natten och nu är hon KVÄVD!" innan jag insåg att Nils stigit upp med henne och tagit morgonpasset.

Morgonens skönaste: att då vända på sig och somna om. Ensam i dubbelsängen. Fifan vad gött. Jag älskar verkligen att sova. Alltså på riktigt älskar. Tänker så mycket på att sova också. Mer än vad som anses vara normalt tror jag.

Morgonens göttigaste: att kolla på senaste How I met your mother medan Bossa sov förmiddag.

Morgonens tråkigaste: jag har gått in i en svacka. Är mosig överallt och kan inte tänka klart tankarna. Tråkig tjej = tråkig blogg. Solly.

4 kommentarer:

  1. Här kommer lite för att muntra upp dig :)

    http://hotfile.com/dl/99107380/b8cf821/Bridalplasty.S01E09.Keep.Your.Friends.Close.WS.DSR.XviD-NY2.part1.rar.html

    http://hotfile.com/dl/99115548/c7be49b/Bridalplasty.S01E09.Keep.Your.Friends.Close.WS.DSR.XviD-NY2.part2.rar.html

    SvaraRadera
  2. Mmm samma här. Svacka alltså. Tiden står liksom stilla och inget känns kul. Vad ska man göra?

    SvaraRadera
  3. Johanna - I LOVE YOU! Fan vad fint. Tacktacktack.

    SvaraRadera
  4. Karin - jag vet inte. Eller jo, det hjälpte faktiskt att träna hårt. Chocka kroppen lite.

    SvaraRadera