fredag 14 januari 2011

Jag väger faktiskt mindre nu än vid invägningen i vecka 12, men jag la också på mig otroligt fort under graviditeten. Tio kilo första trimestern, lätt

I natt sov jag jättegott. Mellan klockan 23 och 01.

Men nog om det.

I går var det torsdag = invägning, men det glömde jag helt bort. Så jag vägde mig i morse i stället. Och dra på trissor, men det är inget nytt under solen. 67 kilo, precis som förra veckan.

Lite tråkigt. Men jag kan ju inte förvänta mig en total body sculpture bara för att jag tränat duktigt i ett par veckor.

Gjorde ändå den här i går: beställde några klänningar från Asos. I storlek 38.

Det var så länge sedan jag köpte kläder till mig (förutom några 2nd hand-blåsor i okänd storlek) att jag inte vet vad jag ska ha sizemässigt. Men att jag åtminstone inom kort kan sporta en medium vore väl inte otänkbart? *hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar