onsdag 12 januari 2011

Hon har ju inga tänder att bita med än, men jag tror att det kliar lite i tandköttet

Jag vet att jag gnäller över att jag har lite pengar nuförtin. Men en sak måste jag säga och det är att det inte är speciellt dyrt med unge. Eller, det beror såklart på hur man gör, men för oss har det inte kostat så mycket. Vi har köpt nästan alla prylar second hand och maten är ju nästan gratis. Sedan älskar alla vi känner att köpa kläder som present, så vi har knappt köpt några plagg själva. Dessutom är Bossa sist i raden av en skara tremänningar, så vi har fått ärva massa fina bebisleksaker.

Jag vet inte om jag har så stor poäng med det här inlägget. Ville mest få tillfälle att lägga upp den här giffen:

gif maker online
Gif maker online

Bossa testar bitring som tidigare tillhört tremänningarna Tilda och Ella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar