måndag 31 januari 2011

Dessutom: Bossa sov från 18.30-07.30 i natt, med endast tre matpauser

Det är så himla skönt här än så länge. Mamma stack precis till jobbet och lämnade mig med orden "... och se nu till att du tar det riktigt lugnt när Bossa sover. Ta absolut inte tag i disken. Gör något annat. Ät kladdkaka!"

Hon är väldigt om sig och kring sig över att jag ska ha det bra och "få vila upp mig" och eftersom jag tycker att det är höjden av lyx att det finns kaffe färdigt när jag vaknar så spinner jag som en mätt katt nu.

Illustrerar det här inlägget med bilder på Bossas outfit. Tycker att hon har lyckats bra i dag.

Party in the front...

... and back.

5 kommentarer:

  1. Jag hittade just hit tack vare Den Där Jenny! Du är asrolig. Och Bossa är helskön! Jag blir som vanligt väldigt fascinerad över bebisar med FRISYRER. Mina egna ungar var flintis tills de var två, typ.

    Nu ska jag fortsätta hänga här.

    SvaraRadera
  2. mammaretreat är bäst. Utnyttjade typ jämt när ebbe var liten.

    SvaraRadera
  3. Bondhustrun - välkommen! Tack för dina fina ord. Nu ska jag kolla in din blogg.

    Jennie - eller HUR. Världens bästa. Ibland önskar jag att vi bodde i samma stad.

    SvaraRadera
  4. nästan lite avis på de där byxorna riktigt snygga e det mocka eller tyg på knäna?

    SvaraRadera
  5. Det är tyg. Tror att det räcker. Hon kommer nog att ha vuxit ur dem när det är dags att börja krypa och nöta på knäna.

    SvaraRadera