lördag 1 januari 2011

Året som gick, januari och februari

Jag har fått en enskild begäran om att sammanfatta mitt 2010. Jag älskar att få önskemål om inlägg och hoppar genast på tåget. Här kommer förra årets två första månader i bilder:

Året inleddes i Köpenhamn och jag såg ut så här. Jag var piffigare för ett år sedan, får jag lov att konstatera. I min mage låg Bossa som ett litet embryo. Men det visste jag inte.

Det var kallt som in i... och vi åkte skridskor på sjön vid Liselotts hus.

Jag åt pannkakor till frukost nästan jämt.

Och spelade biljard med Anton och hans dåvarande BF.

Hade ny fin klänning.

Och spexade med Anders på jobbet.

I januari ordnade vi också möhippa med Lill-Babs-tema för Matilda.

Alla var så fina.

Och så läste jag en vansinnigt snuskig bok för bokklubben.

Det blev februari och ännu kallare och istapparna var dödsfällor.

Vi hade hand om Kurt en del.


Och orkade aldrig gå och panta.

Jag gav Nils en specialutgåva av Nightmare before christmas på vår förlovningsdag.

Och Nils framkallade massa bilder från vår sommar i USA för att göra kollage.

Jag blev deppig och fick uppmuntrande post från jordens bästa Petra.


Vi gick på fin konsert.

Och jag läste Murakami för bokklubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar