måndag 20 december 2010

Vad är det frågan om med den där sidan

Jag vet ju att man för sinnesfridens skull alltid ska undvika sidan familjeliv.se. Men röven vad svårt det är! Det är sjukt vad många googlingar som leder rätt in i viktigbyxaland. Hur man ska tänka kring måttsatser när man ersätter socker med sirap i bakning, till exempel. Eller vad skillnaden på rör- och råsocker är. Eller såklart ALLT som har med spädbarn att göra. Det är ett minfält där ute på internet.

När man googlar.

Eller så.

Jag tar ett glas rött till bakningen nu, förresten.

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte heller låta bli familjeliv då och då, trots alla moralkärringar. Man är väl lite självplågare tydligen....

    SvaraRadera
  2. Ibland gör jag det för att det är roligt. Det finns så mycket dumt... Men oftast förfäras jag bara.

    SvaraRadera