torsdag 2 december 2010

Torsdag = vägdag

I dag är det som bekant vägdag och jag antar att alla sitter som på nålar?

Jag har tyvärr inga nyheter att komma med. Samma siffra som förra vecka = 68 = en bit kvar att gå. Men jag stressar inte. Jag är ju inte kraftigt överviktig längre. Bara "rätt mjuk".

On another note så verkar Bossa rätt pigg i dag, trots lika delar snor och rossel som i går. Jag är långt ifrån lika pigg, men får väl gräva fram någon slags supermorsa-urkraft för att hålla henne stimulerad och nöjd.

Undrar om hon skulle gilla att titta på finalen av Americas next top model cycle 15? *hoppas* *testar*

4 kommentarer:

  1. Jag har också vägdag idag! Hoppas det syns på vågen hur duktig jag varit den här veckan.

    SvaraRadera
  2. du får INTE säga vem som vann! Vi ska till sthlm i helgen och kan inte kolla förrän på måndag!

    SvaraRadera