söndag 19 december 2010

Tänk, hon skrek inte så jättemycket i kväll heller och hon SKRATTADE när vi badade henne.

Heja mig och heja Bossa! I går kväll slocknade hon för natten vid 22-tiden och i kväll hoppades jag på att kunna skala av ytterligare en kvart eller så. Men vet ni när hon somnade? Tam-ta-dan: klockan 21.15! Okej, hon kan fortfarande vakna och vara ilsk, men jag tror faktiskt att hon kommer att sova ett tag nu. Hon slabbade i sig från båda tuttarna + en halv halva ersättning (vi kör på de där färdigblandade tetrorna och ger henne en deciliter per gång, men hon käkar sällan alltihop) och hon hade de typiska "tröttgnällen", så jag tror att hon är ute för räkning för ett tag.

Vild sak nu: jag ska inte passa på att lägga mig nu när hon somnat. Jag ska titta på en film med Nils. Den här tänkte vi se. Inte så bra betyg på IMDB, I know, men Zack Galifianakis är med och han är ju nästan alltid bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar