onsdag 15 december 2010

Så nä, vi tänker inte på syskon

Hej! För att fortsättningsvis kunna ge helt odelad uppmärksamhet till Bossa ska jag nu åka till min mvc-sköterska och få en spiral upp i...

Det här med gynbesök är på min topp 3-lista över det värsta jag vet att göra, så det är ju gött att jag har förlossningen i färskt minne. Nu vet jag vad smärta och obehag är, liksom. Att tjofsa upp en liten pryl genom livmodershalsen kan rimligtvis inte kännas i närheten av total utplåning (jo, det kallas så) av densamma. Hoppas.

2 kommentarer:

  1. hade en liknade känsala inför tandläkaren, men blev mycket bättre efter att jag började se på det hela som en spa-behandling, det är ju trotts allt en specialutbildad person i vitt rock som ger dig all sin uppmärksam het för en stund och i tandläkarfallet så kostar det ju precis som spa skjortan, så kan ju va värt att pröva om inte annat :-)

    SvaraRadera