torsdag 9 december 2010

Mitt hår är fortfarande blankt och fint efter graviditeten, men det är just det enda.

Torsdag = vägdag. Men det har inte hänt något sedan förra veckan, så jag släpper det.

Annars sitter jag mest här och ammar, kollar på How I met your mother och funderar på hur jag ska uppdatera min underklädesgarderob när jag äntligen slipper använda amnings-bh:ar samt tar mig i kragen och kastar mina mammatrosor.

Kommentar: jag har aldrig tidigare använt ordet underklädesgarderob . Jag har aldrig ens tänkt så mycket på underkläder. Men den här fulheten jag känner nu gör mig tydligen galen.

3 kommentarer:

  1. Galen var ordet sötnos! Du är jättefin, verkligen. Och har aldrig sett någon som passar så bra i knallrött läppis.

    SvaraRadera
  2. Du är helt klart inte gay!!! kalsonger är ju bland det viktigaste som finns, man kan uttrycka så mycket med dem, i färg, märke, material, skärning och framförallt exponering (av fillingarna inget annat;-P )

    SvaraRadera
  3. DJ you're way too kind. Jag känner mig inte som en sötnos nu...

    Emil - du kan mycket mer än jag om det här. (Också.)

    SvaraRadera