söndag 19 december 2010

Len som en alldeles ny liten kyckling

Just det. Jag beställde ju en ny kräm (ni vet, min never ending ansiktskrämsjakts-story...) häromveckan. Jag har använt den några dagar nu och känner att det är läge att brista ut i ett offentligt HURRA. Den är nämligen superbra och jag kan rekommendera den varmt. Det fina med den är att den är så himla krämig och tjock utan att vara för fet. Den smälter in superbra i huden och gör att man (åtminstone jag) känner mig helt liksom elastisk i ansiktet. Och så doftar den sådär gött tantigt. "Fresia" står det att den ska dofta, men jag skulle vilja säga "grandma".

218 spänn inklusive frakt på glamazon.se. Jag gjorde en prisjakts-koll och den var billigast där. Fick den efter tre dagar och de skickade med lite freebees. Bra!

3 kommentarer:

  1. Jag beställer direkt eftersom under 2011 kommer jag gå in i spartider!

    Du, den där björnoverallen Bossa har...var har du köpt den? Tänkte köpa något liknande i julklapp och min bästis första bebis som ploppade ut för två veckor sen. Något att växa i...

    SvaraRadera
  2. Fantastisk burk! Tror jag ska testa den också, trots att jag är nöjd med krämen jag har.

    SvaraRadera
  3. Björnoverallen är från Åhléns. Den är supermjuk och härlig. Och har öron!

    Jenny - do it, du kommer inte att ångra dig.

    SvaraRadera