torsdag 2 december 2010

Kan man ta sådan där echinaforce/gard när man ammar?

Bossa sover middag och jag kurerar mig med teochhonung samt alvedon.

Jag kom på att jag måste ju faktiskt bli frisk till i morgon. Inte bara för min skull, men för Nils. I morgon är det tänkt att jag och Bossa själva, eller ja med Liselott, ska åka till mina föräldrar i Värmland och ge Nils en HIFESFB (=helg i frihet eller semester från bebislivet). Tanken är att han ska få unna sig en helg med obegränsat av följande:

* Sömn
* Dataspel
* Öl

Och så lite som möjligt av det här:

* Bebisskrik
* Familjefaransvar

Jag tror att han just nu är ganska rädd att hans helg i frihet ska ersättas av en helg med sjuk fru + sjuk bebis.

3 kommentarer:

  1. Så här står det om Echinaforce: http://vitaminvaruhuset.se/shop/?artnr=1214

    Och detsamma gäller Echinagard. =(

    SvaraRadera
  2. Tänk på när du får din sån helg! Det kanske kurerar dig

    SvaraRadera
  3. Amy - tack. Det var ju synd. Men då får jag gå på whiskyn!

    DJ - Oh, you bet ya.

    SvaraRadera