torsdag 9 december 2010

Kan inte blogga - det skriks

Jag brukar försöka "spread the love" och planera in max en sak per dag nu när jag är föräldraledig. Så att det räcker för hela veckan, liksom. (Och för att det är lättare att tajma in en aktivitet med dagens matningar/sovningar/blöjbytningar än till exempel fem aktiviteter...)

I dag har det dock varit fullt av events: besök i två omgångar (först svärmor, sedan Johan+Sara+Axel) samt rep med Slynkören. Det fick mig inte bara att försumma bloggen, men också att välja en färdigrätt från frysdisken till lunch.

Hur som. Så här fint var det i soffan när Johan och Axel gullade med Bossa.

Eh... jag hade en gång en poäng med det här inlägget. Pga av ljudbilden i lägenheten just nu (tänk bebis som skrikkräks ut sina lungor) så har jag dock helt tappat vad jag skulle landa i. Måste nog slänga en tutte i käften på någon i stället för att komma fram till något här. Sorry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar