fredag 17 december 2010

If you can dream it, you can be it?

Ibland när jag träffar människor som är helt distanslösa tänker jag... läser du inte böcker? Tittar på filmer? TV?
Någon klyscha då och då (typ att säga att "det är större än livet" när man precis fött barn) är såklart helt okej. Men när det liksom bara väller ut plattityder, over and over... Jag kan inte fatta hur personer som pratar så kan vara så omedvetna att de gör parodi på sig själva om och om igen.

Äsch, vi tar en liten film på det.

8 kommentarer:

  1. Åh, det är så fin David Brent-nivå på den där promotionen.

    SvaraRadera
  2. :-D
    Så himla kul. Är det på redigt tänker man. Måste skicka vidare till min man. Och omedelbart beställa romanen till jobbet, den bara måste vi ju låna ut på bibblan! If you can dream it, you can be it...

    SvaraRadera
  3. Innan jag såg det här tyckte jag att Andreas var rätt vettig. Fjantig javisst, men verbal och kunnig. Men NU! Kan någon draaaa ned karln tillbaka på jorden? Och varför sovrumet?
    SW

    SvaraRadera
  4. Ps. Snor den till Fejjan.. Ds.
    SW

    SvaraRadera
  5. Bitch-slappa den jäveln tillbaka till verkligheten.

    SvaraRadera
  6. Jag försökte titta på den igen, men det gick inte.

    SvaraRadera
  7. Jag stängde av efter mindre än halva.

    SvaraRadera
  8. Iooouuuuweee! Lite spykänslor får man allt.

    SvaraRadera