torsdag 23 december 2010

I stället för kvällsskrik: däckning

Hej, här sitter jag ensam i Nils föräldrars jättestora hus. Eller ja, Bossa är här också. Men hon sover. Jag passar på att äta choklad, juleskum och dricka cola samt sätta etiketter på paket och skriva julrim.

Eftersom den här bloggen i framtiden ska kunna redovisa Bossas milstolpar vill jag låta meddela att dottern i natt sov mellan 21 och 08. Hur bra? JÄTTEBRA! Alltså hon tog ju pauser i sovandet för att äta klockan 01.15, 03.30, 05.00 och 07.00. Men ändå: framsteg!

Slut på meddelande.

4 kommentarer:

  1. Vad härligt! Fira med ännu mer godis vetja. Jag känner på mig att det är nu det vänder och blir lättare för er. God jul :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hoppas! Hur går det för er, med skrik och så?

    SvaraRadera
  3. Jo det går bra. Han är lite trög i magen och då måste han gråta av sig lite innan det är klart... Men annars är det helt okej och inga farliga skrikkvällar *pepparpeppar ta i trä*

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra. Hoppas att ni får en mysig och skrikfri jul.

    SvaraRadera